e-Ochrona zdrowia i pomoc społeczna

Konkurs na projekt kampanii społecznej \"Znajdź Haka na Raka\" 2014-05-08


Rozpoczęła się kolejna edycja konkursu "Znajdź Haka na Raka". W ramach tego konkursu młodzież zaprojektuje kampanię, której celem jest edukacja społeczeństwa nt. profilaktyki nowotworów układu chłonnego.

Projektowanie kampanii promującej walkę z nowotworem to II etap 7. edycji kultowego już programu. Z 636 zespołów jury zaprosiło do konkursu "Znajdź Haka na Raka" 84 drużyny złożone łącznie z 485 osób. Drużyny te będą projektować kampanię społeczną, którą cała Polska pozna już w czerwcu na wielkiej Gali Finałowej "Mam Haka na Raka” w Warszawie.

Najpierw uczestnicy przez prawie miesiąc opracowują koncepcję spotu reklamowego, radiowego, plakatu, hasła reklamowego, a także strony internetowej. Z tych prac w maju jury Programu wybierze najciekawszy pomysł, który zostanie następnie zrealizowany i wyemitowany w Polsce.

Dotychczas w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży "Mam Haka na Raka” powstało 6 niezwykle kreatywnych i odważnych kampanii. Wśród nich m.in. kampania "Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię” w klimacie mafijnego filmu czy też "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię”, w której okazuje się, że kobieta, która na pierwszy rzut oka pakuje się na wyjazd, tak naprawdę pakuje się do trumny.

(Źródło: rynekzdrowia.pl)